Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Каталог файлов
В категории материалов: 8 Показано материалов: 1-8
Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Загрузкам ·
Просмотрам
Нәниләрне дөрес итеп сөйләшергә, үз фикерләрен дөрес итеп әйтә белергә өйрәтү, аларның сүз байлыкларын арттыру – балалар бакчасының төп бурычларыннан берсе булып тора. Чөнки тел киләчәктә баланың барлык фәннәр буенча белем алуына юл ача, аның фикер йөртү сәләтен үстерә һәм акыл үсешенә уңай йогынты ясый. Белгәнебезчә баланың теле ана теле белән ачыла., аның ярдәмендә ул тирә-юнь белән мөнәсәбәткә керә: сабыйның аң-белем дәрәҗәсе үсә, дөняга карашы да киңәйгәннән киңәя бара. Шуңа күрә балаларны ана теленә өйрәтү, аны үз телендә иҗат итә белергә, анда милләтебезнең әдәби һәм мәдәни байлыкларына кызыксынучанлык, хөрмәт тәрбияләү эшен мәктәпкәчә яшьтән үк башлау зарури.
Нинди азыкта нинди витамин күбрәк соң?
Муниципаль мәктәпкәчә тәрбия бирү оешмасы ”Гомуми үсеш бирүче №7 Актаныш балалар бакчасы” Югары квалификацион категорияле тәрбияче Адгамова Кадрия Вәсим кызының "Мәктәпкәчә яшьтәге балаларга экологик тәрбия бирү” дигән темага үткәрелгән республика фәнни-практик конференциясендә ясаган чыгышы
су турында акыллы фикерләр
Гомуми үсеш бирүче 7 санлы Актаныш балалар бакчасы Югары квалификацион категорияле тәрбияче Адгамова КадрияВасим кызының проект эше Проект темасы: ”С а л а в а т к ү п е р е ”
Характеристика
Воспитатель старшей группы, Адгамова Кадрия Васимовна, работает на высоком профессиональном уровне, имеет глубокие и разносторонние знания по дошкольной педагогике и методике воспитания, значительно превышающие объем программы. Использует в работе оригинальные программы и методики.
Бала тормышын уеннарсыз күз алдына да китереп булмый. Бала уйный , димәк, ул өметле. Аның ниндидер максаты бар, вакыты бушка узмый. А.М .Горький:”...бала ун яшенә кадәр уен- көлке таләп итә һәм аның таләбе биологик яктан законлы.аның уйныйсы килә, ул бөтен нәрсә белән уйный һәм үз тирә-юнендәге дөньяны уен аша җиңелрәк танып белә”, дип язган.