Максат:
балаларның рольләрне башкару осталыкларын үстерү,
сәнгатьле сөйләмгә өйрәнү;
дуслык төшенчәсен ныгыту;
Г.Тукайның иҗаты белән танышуны дәвам итү;
Милли тәрбия бирү.
Җиһазлау: Шагыйрьнең портреты, ата-аналар һәм балалар ясаган иллюстрацияләр,Г.Тукай китаплары, әкият костюмнары, урман өчен агач- куаклар һәм башка атрибутлар,
Зал түрендә Габдулла Тукай портреты. Бер почмакта -Г.Тукай китапларыннан күргәзмә, икенчесендә –аның әкиятләренә иллюстрацияләр куелган.
Зал бер яктан- урман ,икенче яктан авыл күренеше, су буе итеп бизәлгән.
Сөйли – сөйли Су анасы чыга:
Агыйделдә су коенгач,
Чәчләремне тарадым.
Күзне ачып йомганчы,
Югалды бит тарагым.
(башын ике кулы белән тотып, уфтанып йөри)
Кайдан эзлим икән инде?
Кайлардан табыйм аны?(Эзләнә)
“Былтыр” йөгереп чыга:
Ни булды?Ни югалттың?
........................................
Бергәләп “Дуслык турында җыр “ башкаралар.
Актаныштагы “Алтынчәч” балалар бакчасының югары квалификацион категорияле тәрбиячесе Адгамова Кадрия Вәсим кызының эш тәҗрибәсеннән.Педагогик эш стажым:26ел.
|